Thursday 5 September 2013

KENANGAN KONVOKESYEN YANG AWESOME


Teringat zaman graduation dulu...time convo..sape yg pernah konvo/graduate mesti tau kan perasaan orang excited nak konvo..hehehe..macam biase, aku antara yang excited tu lah kan..well, sebenarnye excited nak abes study yang lebihnye..sebab rase hazabb sangat nk menunggu nyer..bese la..orang belum keje kan time tu..memang la rase mcm tak sabar nk keluar dari university..lepas dah keje plak? Baru tau langit tinggi rendah..datang lewat 1 minit pon punch card dh merah..kalo time study, lewat 15 minit pon selamba lagii..hahaha


Macam2 kenangan time study ni sebenarnye..ade yang manis, ade yg pahit, ade yg tawar..haha..kalo ingat balik memang kelakar..since aku dulu study uitm shah alam, kt sane susah nk dapat duk kolej..almaklumlah, university paling ramai orang kan..haha..celah mana nk dapat duk kolej kan? Melainkan ko kena aktif la jadi org2 kuat kolej..memang tak la mak jemah nk aktif bende2 tu..tapi kalo aktif tang buat bende2 lara, itu mak jemah suke..laju je buat..so banyak la kisah liku2 hidup duk menyewa rumah bersama bff..


So after study bertahun2, inilah masanya nk konvo..kire mcm satu majlis penghargaan setelah kite tamat belajar..time tu kire excited la nk jadikan konvo 1st time ni ala2 istimewa gituh..so kawan baik aku ni cadangkan  tuk buat sesi photoshoot dekat whitestudio area Bangi..


Aku time tu 1st time la baru nak tau kewujudan whitestudio ni..so bile dah di brief serba sedikit, aku pon setuju jela..so jadi la kitorang bertiga (kitorg mmg kwn baik bertiga ni jela) tuk sesi photoshoot dengan jubah dan topi konvo..hehehe..yang ni dekat Whitestudio Creative Litebox, Seksyen 7, Bangi..







tadaaa...dah siap2 posing pakai jubah konvo uolls









cewahh..posing senget pulakk






senyummmm








yeayyy..dah abis blajar..











yeayyyy lagiii...yeaaayyy tak sudahhh








ok, baling lagi topi....punye la banyak take kena pose...haha











bff 3 orang










Ecehhh ...purak2 gelak lagi..yang tak tahan tu, aku duk tengok kamera tak abis..gile glamer ape..haha









Photographer suruh pos lompat..pon boleyyy








aku punye expression mcm ala2 thank god! abis sudah azaabb aku...hahaha








macam kulit album kumpulan feminin zaman dolu2..aku lead singer..hahaha








posing ceria..(photographer suruh) ikut jela kan..









aku suke pose ni..nampak lawa jer kan? cehh puji diri sendiri pon boleyy









mak jemah tetap posing maut pandang kamera..hahaha..tetap tak nak lepas pandang kamera kan?








KPOP versi melayu..hahaha ..saranghaeyo










bergambar dengan payung warna-warni





tu jela pic yg aku letak..sebenarnya banyak sangat pic..dalam 250 pic..bayangkan la kitorang kena pose sampai 250 kali..mau pengsan mak jemahhh...kejung je..tak tau dah nak buat expression ape..asyik senyum kelaut je..sampai photographer pon pening tgk expression kitorang yang sama je (especially aku)...tapi puas la amik pic kat sini..sebab props banyak dorang gune (cume aku je letak pic skit)...gambar pon dorang amik banyak..langsung tak kedekut...kalo korang berminat nak amik pic wedding ke pic pre-wedding ke pic konvo ke pic family ke, datang la kt whitestudio ni..nama penuh and tempat die pon aku dah bagitahu kat atas..hehehe




1 comment: