Monday 4 November 2013

SOUVENIR & KEYCHAIN DI HONGKONG DISNEYLAND

Untuk souvenir sepanjang aku bercuti dekat Hongkong dan dekat Disneyland Hongkong ni aku buat entry khas. Walaupon aku banyak terlupe nak amik gambar, aku update jela mana yang sempat untuk rujukan korang semua...

 





yang ni keychain Hongkong aku beli dekat ladies market..harga die sepapan (ade 6 keychain) rm4 satu keychain..aku beli 4 papan..so ade lebih kurang 24 keychain..nak bagi kt ofismate & kawan2..

 
 
 
 
 
 
 
 


yang ni pulak fridge magnet..1 ni x silap aku 10HKD..dalam rm4-5 mcam tu la..ak beli dalam 6 biji..yg lain aku bagi mak aku dan selebihnye aku simpan..hewhewhew

 
 
 
 
 
 
 
 


yang ni purse aku beli dekat Disneyland Hongkong..harga die 140HKD = RM60..walaupon mahal..tp aku rase berbaloi..dapat la aku beli barang yg aku boleh simpan buat kenangan..gitewwww

 
 
 
 
 
 
 
 


yang ni kire macam tumbler la..dari Disneyland Hongkong..harga x silap dalam 60HKD

 
 
 
 
 
 
 
 


Keychain disneyland ni berharga dalam RM60 1..untuk fridge magnet dalam RM40..

 
 
 
 
 
 
 
 

T-Shirt I love HK ni aku beli dekat Ladies Market...harga die sehelai 20HKD=RM10...So beli 5 =200HKD=RM100..tapi kat sane T-shirt sume kain nipis dan tak berkualiti..tak macam aku pergi Krabi dulu..kualiti t-shirt die mmg terbaik

 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment